1. Τα προϊόντα της Εταιρείας να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών.
2. Η ποιότητα των προϊόντων της Εταιρείας να είναι σύμφωνη με τα ισχύοντα πρότυπα (Ελληνικά, Διεθνή ή εσωτερικά) και την κείμενη νομοθεσία.
3. Συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών.
Για την υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας η Εταιρεία ανέπτυξε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 93/42/ΕΟΚ/14-6-93 και των Υπουργικών Αποφάσεων ΚΥΑ ΔΥ8δ/130648/09 και ΔΥ 8/1348/04.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή λειτουργία και βελτίωση του Συστήματος Ποιότητας θεωρείται η συμμετοχή ολοκλήρου του προσωπικού το οποίο με διαρκή και συστηματική ενημέρωση έχει ενστερνιστεί την ζωτική σημασία της ποιότητας.
Η αρμοδιότητα για την ορθή λειτουργία και βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας έχει ανατεθεί στον Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, ο οποίος εκπροσωπεί την Διοίκηση.